/Files/images/IMG-a075ff1818f23552d117c59f8b897994-V.jpg

Ожоганич Людмила Іванівна –заступник директора з освітньої роботи,вчитель фізики

Освіта: вища

Категорія: спеціаліст ІІ категорії

Стаж на посаді – 10 років

/Files/images/15.gif

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням педагогічної ради протокол №__ від__________

«Широківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Виноградівського районної ради Закарпатської області»

1.Загальні положення

1.1.Положення про академічну доброчесність в «Широківській ЗОШ І-ІІІ ст.» (далі – Положення) закріплює норми та правила етичної поведінки, професійного спілкування між педагогічними працівниками «Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.», здобувачами загальної середньої освіти, батьками здобувачів освіти та всіх учасників освітнього процесу.

1.2.Це Положення розроблено на основі Конституції України, Закону України «Про освіту» (ст. 42).

1.3.Мета Положення полягає у дотриманні високих професійних стандартів в усіх сферах діяльності « Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.», підтримці особливих взаємовідносин між педагогічними працівниками та здобувачами освіти, запобіганні порушення академічної доброчесності.

1.4.Педагогічні працівники та здобувачі освіти, усвідомлюючи свою відповідальність за належне виконання посадових обов’язків, формування сприятливого освітнього середовища для забезпечення дієвої організації освітнього процесу, всебічного розвитку особистості, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей, необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільства, підвищення іміджу школи, зобов’язуються виконувати норми даного Положення.

1.5.Норми цього Положення закріплюють правила поведінки безпосередньо у двох основних сферах – освітній (навчальній, виховній), професійній (фаховій, методичній, психолого-педагогічній, особистісній).

2.Поняття та принципи академічної доброчесності

2.1.Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та впровадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

2.2.Для забезпечення академічної доброчесності в «Широківській ЗОШ І-ІІІ ст.» необхідно дотримуватися наступних принципів:

• демократизму;

• законності;

• верховенства права;

• соціальної справедливості;

• пріоритету прав і свобод людини і громадянина;

• рівноправності;

• гарантування прав і свобод;

• науковості;

• професіоналізму та компетентності;

• партнерства і взаємодопомоги;

• поваги та взаємної довіри;

• відкритості і прозорості;

• відповідальності за порушення академічної доброчесності.

2.3. «Широківській ЗОШ І-ІІІ ст.» здійснює свою діяльність окремо від політичних уподобань, партій, релігійних об’єднань та рухів у будь-якій формі організації.

2.4. Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:

• дотримання норм Конституції України;

• дотримання норм чинного законодавства України в сфері освіти та загальної середньої освіти;

• дотримання загальноприйнятих норм;

• дотримання норм законодавства України про авторське право;

• повагу до осіб здобувачів освіти, батьків здобувачів освіти, осіб, які їх замінюють, незалежно від віку, статі, стану здоров’я, громадянства, національності, ставлення до релігії, кольору шкіри, місця проживання, мови спілкування, походження, соціального і майнового стану, а також інших обставин;

• об’єктивне та неупереджене оцінювання знань та вмінь здобувачів загальної середньої освіти;

• якісне, вчасне та результативне виконання своїх посадових обов’язків;

• упровадження у свою діяльність інноваційних методів навчання;

• відповідно до вимог законодавства підвищення своєї кваліфікації;

• дотримування правил посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей, написання методичних матеріалів, наукових робіт тощо;

• не розголошування конфіденційної інформації, інформації з обмеженим доступом та інших видів інформації відповідно до вимог законодавства в сфері інформації та звернень громадян;

• надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (творчу) діяльність;

• контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами загальної середньої освіти;

• відповідальність за порушення академічної доброчесності; тощо.

2.5.Дотримання академічної доброчесності здобувачами загальної середньої освіти передбачає:

• самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);

• повагу честі і гідності інших осіб, навіть тоді, якщо їх погляди відрізняються від ваших;

• використання у навчальній або дослідницькій діяльності лише перевірених джерел інформації та грамотне посилання на них;

• дотримання норм законодавства про авторське право;

• надання достовірної інформації про результати власної навчальної діяльності, про використані джерела інформації.

3.Форми проявів академічної недоброчесності

Формами проявів академічної недоброчесності є:

3.1.Академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власної творчості та відтворення опублікованих тестів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства.

До академічного плагіату відноситься:

• присвоєння та оприлюднення науково-методичних доробок інших осіб як результатів власної педагогічної діяльності;

• неправдиве інформування щодо власної освітньої діяльності чи організації освітнього процесу;

• використання у власному творі чужих матеріалів (тексту), у тому числі з мережі Інтернет, без належних посилань;

• парафраз або цитування матеріалу, створеного іншою особою, як опублікованого, так і ні, без належного дотримання правил цитування;

• спотворене представлення чужих ідей;

• представлення в якості власного твору (есе, статті тощо) матеріалу, що був отриманий з Інтернету або від третіх осіб;

• самоплагіат – оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих науково-методичних доробок як нових результатів;

• фабрикація та фальсифікація – вигадування, або свідома зміна вже наявних даних, які стосуються освітнього процесу;

• списування – виконання письмових робіт, навчальних завдань поточного і підсумкового контролю із залученням зовнішніх джерел інформації (крім дозволених для використання), зокрема, під час оцінювання результатів навчання, проведення олімпіад та конкурсів.

3.2. Академічне хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або не матеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі.

3.3. Необ’єктивне оцінювання – свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.

4.Відповідальність за порушення академічної доброчесності

4.1.За порушення норм цього Положення учасники освітнього процесу притягуються до відповідальності згідно вимог чинного законодавства України.

4.2.За порушення академічної доброчесності педагогічні працівники закладу притягуються до таких видів академічної відповідальності:

• відмова у присвоєнні педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;

• позбавлення раніше присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;

• позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади;

• дисциплінарне стягнення;

• позбавлення права на отримання грошової винагороди за сумлінну працю.

4.3.За порушення академічної доброчесності здобувачі загальної середньої освіти притягуються до таких форм відповідальності:

• повторне проходження оцінювання (контрольної роботи, ДПА, заліку тощо);

• повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;

• позбавлення наданого закладом освіти преміювання за сумлінне навчання.

5.Організація роботи Комісії з питань академічної доброчесності

5.1.З метою виконання норм цього Положення в «Широківській ЗОШ І-ІІІ ст.» створюється Комісія з питань академічної доброчесності (далі - Комісія).

5.2.Комісія наділяється правом одержувати і розглядати заяви щодо порушення цього Положення та надавати пропозиції адміністрації «Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.» щодо накладання відповідних стягнень.

5.3.У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законодавством у сфері освіти, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, Статутом «Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.», іншими нормативними актами «Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.» та цим Положенням.

5.4.Склад Комісії затверджується наказом директора закладу за погодженням із профспілковим комітетом закладу, головою ради школи. Термін повноважень Комісії становить 3 роки.

5.5.До складу Комісії входять представники ради школи, учнівського самоврядування та педагогічного колективу.

5.6.Будь-який працівник «Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.», здобувач загальної середньої освіти Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.» може звернутися до Комісії із заявою про порушення норм цього Положення.

5.7.Комісія зі свого складу обирає голову, заступника та секретаря.

Голова Комісії веде засідання, підписує протоколи та рішення тощо.

За відсутності голови його обов’язки виконує заступник. Повноваження відносно ведення протоколу засідання, технічної підготовки матеріалів до розгляду їх на засіданні здійснює секретар.

5.8.Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які скликаються при необхідності вирішення питань порушення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.

5.9.Рішення приймаються відкритим голосуванням. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні Комісії.

5.10.Засідання Комісії оформлюється протоколом, який підписує голова та секретар.

5.11.Комісія не менше одного разу на рік звітує про свою роботу.

5.12.Будь-який учасник освітнього процесу, якому стали відомі факти порушення норм цього Положення чи підготовки про можливість такого порушення, повинен звернутися до голови або секретаря Комісії з письмовою заявою на ім’я її голови. У заяві обов’язково зазначаються особисті дані заявника (П.І.П., контактні дані: адреса, телефон, посада, клас, особистий підпис). Анонімні заяви чи заяви, викладені в некоректній формі, Комісією не розглядаються.

5.13.На засіданні Комісії запрошуються заявник та особа, відносно якої розглядається питання щодо порушення Положення академічної доброчесності.

5.14.За результатами проведених засідань Комісія готує вмотивовані рішення у вигляді висновків щодо порушення чи не порушення норм цього Положення. Зазначені висновки носять рекомендаційний характер, подаються директору для подальшого вживання відповідних заходів морального, дисциплінарного чи адміністративного характеру.

5.15.Повноваження Комісії:

• одержувати, розглядати, здійснювати аналіз заяв щодо порушення норм цього Положення та готувати відповідні висновки;

• залучати до своєї роботи експертів з тієї чи іншої галузі, а також використовувати технічні і програмні засоби для достовірного встановлення фактів порушення норм академічної доброчесності за поданою заявою;

• проводити інформаційну роботу щодо популяризації принципів академічної доброчесності та професійної етики педагогічних працівників та здобувачів освіти;

• готувати пропозиції щодо підвищення ефективності впровадження принципів академічної доброчесності в освітню діяльність «Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.»;

• надавати рекомендації та консультації щодо способів і шляхів більш ефективного дотримання норм цього Положення;

• інші повноваження відповідно до вимог чинного законодавства України та нормативних актів «Широківська ЗОШ І-ІІІ ст.»

Використані джерела:

1. Хартія основних прав Європейського Союзу[Електронний ресурс]: Міжнароднийдокумент від 07.12.2000. – Електронні текстові дані. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/994_524.

2. Цивільний кодекс України [Електронний ресурс]: Кодекс від 16.01.2003 №435-IVзнаступними змінами та доповненнями. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/435-15.

3. Закон України «Про авторське право та суміжні права» [Електронний ресурс]:Закон України від 23.12.1993 № 3792-XII з наступними змінами та доповненнями. –Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3792-12.

4. Закон України «Про освіту»від 05.09.2017№ 2145-VIII. (Набрання чинності 28.09.2017). –Режим доступу:https://www.pedrada.com.ua/.../1484-znayomtesya-zakon-u...

2020-2021 н.р.

Аналіз

Методичної роботи

«Широківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області» за 2019/2020 н.р

У 2019/2020 навчальному році методична робота в закладі здійснювалася з метою реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу, вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.

Згідно з річним планом роботи закладу у 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив продовжував працювати над єдиною методичною проблемою «Створення оптимальних умов для модернізації системи науково-методичної роботи, як шлях до удосконалення професійної майстерності педагога та формування життєвих компетентностей учнів в умовах Нової української школи»;

Протягом року методичну роботу було спрямовано на виконання таких завдань:

· здійснення заходів щодо впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Державного стандарту початкової загальної освіти;

· впровадження елементів сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розвиток особистості учня;

· забезпечення відповідної структури методичної роботи кількісному і якісному складу педагогічних кадрів;

· формування у педагогічних працівників стабільного інтересу до актуальних проблем психолого-педагогічної науки, прогресивного досвіду, збільшення кількості вчителів, які беруть участь у масових формах методичної роботи;

· розвиток соціальної активності вчителів, рівня загальної і педагогічної культури;

· забезпечення високої інформаційної насиченості змісту науково-методичної роботи, її відповідності поставленій меті та завданням;

· використання оптимальних форм і методів методичної роботи з педагогічними кадрами, адекватних сучасним цілям і змісту науково-методичної роботи.

· забезпечувати змістовне наповнення веб-сайту школи.

Кожен учитель працював над обраною власною науково-методичною проблемою. Методична робота в школі здійснювалась згідно плану роботи школи через колективну, групову, індивідуальну форми роботи.

З метою зростання фахової майстерності вчителів, підвищення професійного рівня молодих спеціалістів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи, скоординованості дій вчителів-предметників була організована робота шкільних МО, творчих груп вчителів-предметників:

· МО вчителів початкових класів (голова Ліхтей М. Ф.);

· МО вчителів гуманітарного циклу (голова Погоріляк О.В.);

· МО вчителів природничо-математичного циклу (голова Феєр М. І.);

· МО класних керівників (голова Купар В. М.)

· МО вихователів групи продовженого дня (голова Зеленяк М. І.)

· МО хуожньоестетичного циклу (голова Роман Т, С.).

Методичні об’єднання систематично ознайомлювали педагогічних працівників з новою інформацією, передовим досвідом, сприяли впровадженню їх у навчально-виховний процес.

Діяльність ШМО була спланована на основі річного плану роботи школи. Кожне з МО провело по 3-4 засідання, робота яких будувалася за окремими планами, також на них затверджувались завдання для державної підсумкової атестації, олімпіад, завдання для річного оцінювання, матеріали ДПА 4-х,

9-х класів. На засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (запровадження Концепції Нової української школи, рекомендації МОН, обласної конференції, серпневої міської конференції, рекомендації методкабінету щодо викладання і вивчення навчальних предметів у 2019/2020 н. р., зміни у навчальних програмах, підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів), так і науково-методичні питання. Упродовж навчального року методичними об’єднаннями були проведені предметні тижні, матеріали яких оформлено у звітах і розміщені на шкільному сайті .

Протягом року проводилися методичні наради з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів тощо. Кожен керівник методичного підрозділу, ретельно проаналізувавши діяльність методоб’єднання, перспективно визначив пріоритети в методичній роботі на наступний навчальний рік, зокрема щодо посилення уваги роботі з обдарованими учнями, поширення передового педагогічного досвіду через публікації у фахових виданнях, узагальнення досвіду у вигляді професійного портфоліо вчителя-предметника тощо.

Атестація педагогічних працівників

Запорукою ефективності навчально-виховного процесу було і залишається підвищення професійного рівня педагогів.

У 2019/2020 навчальному році у школі працювало 31 педагогічнх працівника. 1 учитель має звання «Вчитель–методист», 2 - «Старший вчитель», 11- учителів мають вищу кваліфікаційну категорію, 7 - першу кваліфікаційну категорію, 6 - другу кваліфікаційну категорію, 2 – мають кваліфікацію «Спеціаліст», 5 - 11 тарифний розряд.

Атестація педагогічних працівників у 2019/2020 навчальному році проводилась згідно «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України», затвердженого наказом МОН України № 930 від 06.10. 2010 року, та наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 20.12.2011 р. за № 1473 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», плану роботи атестаційної комісії закладу.

Адміністрацією школи та атестаційною комісією своєчасно було виконано такі заходи: у вересні проведено корегування плану атестації на наступний навчальний рік, створено атестаційну комісію, узгоджено її склад з профспілковим комітетом, видано відповідні накази. Педагогічний колектив був ознайомлений із списком педагогічних працівників, що атестуються. Було перевірено строки проходження курсів підвищення кваліфікації, у жовтні закріплено за вчителями відповідальних від адміністрації для вивчення системи і узагальнення досвіду роботи. Складено графік проведення відкритих уроків та позакласних заходів. Адміністрацією закладу надано допомогу по складанню особистих планів роботи учителів на період атестації та міжатестаційний період. На протязі року було проведено тижні вчителя, що атестується у листопаді декату на якій кожен вчитель що атестується провів відкритий урок а в березні місяці було проведено тиждень “Критичне мислення у роботі вчителя”

Атестація 2019-2020

№ п\п ПІП вчителя що атестується посада Кваліфікаційна категорія встановлена у 2019-2020 н.р
1 Вейбер Марта Юріївна Вчитель початкових класів Відповідність- 11 тарифний розряд, Старший вчитель
2 Вийбер Надія Василівна Вихователь ГПД Присвоєно – І -категорію
3 Феєр Марія Іванівна Вчитель математики Відповідність – Вища категорія
4 Біров Тетяна Петрівна Вчитель географії Присвоєно – Вищу категорію
5 Маркулинець Тетяна Миколаївна Вчитель біології Відповідність – Вища категорія Присвоєно – Вчитель-методист
6 Погоріляк Вікторія Вікторівна Педагог-організатор Присвоєно – Вищу категорію
7 Купар Наталія Федорівна Вчитель початкових класів Відповідність – 11 тарифний розряд
8 Роман Тетяна Сергіївна Вчитель хімії Присвоєно – ІІ категорію
9 Іваній Тетяна Михайлівна Вихователь ГПД Присвоєно – ІІ категорію

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Протягом 2019/2020 навчального року на базі ЗІППО «Закарпатський інститут після дипломної освіти» пройшли навчання 11педагогічних працівників ШЗОШ

№ з/п ПІБ пед. працівника Заклад освіти, в якому пройдено курси Напрямок підвищення кваліфікації Дата, № свідоцтва
1 Маркулинець Т. М.. ЗІППО
“Запровадження інноваційних педагогічних технологій в освітніх процесах” “Використання ментальних карт на уроках біології” 22.11.2019 №3921
2 Феєр М. І. “Концептуальні засади викладання математики в контексті Нової української школи” 31.01.2020 № 5808
3 Вейбер М. Ю. “Концептуальні засади викладання у початкових класах в контексті Нової української школи” 06.03.2020 №2748
4 Купар А. А. “Концептуальні засади викладання у початкових класах в контексті Нової української школи” 20.03.2020 № 3236
5 Вийбер Н. В “Концептуальні засади організації освітнього процесу в контексті Нової української школи” 20.03.2020 №3119
6 Іваній Т. М. “Концептуальні засади організації освітнього процесу в контексті Нової української школи” 10.04.2020 № 5369
7 Роман Т. С. “Концептуальні засади викладання предмета основи здоров’я” 27.03.2020 № 4187
“Концептуальні засади викладання предмета біологія та екологія” 27.03.2020 № 4187
“Концептуальні засади викладання предмета хімія” 27.03.2020 № 4187
8 Сухан О. М. “Концептуальні засади викладання української мови і літератури в контексті Нової української школи” 17.04.2020 № 5500
9 Онисько І. М. “Концептуальні засади викладання історії та правознавства в контексті Нової української школи” 29.05.2020 №8487
10 Купар В. М. “Концептуальні засади викладання англійської мови в контексті Нової української школи” 05.06.2020 №8872
11 Попович С.І. “Концептуальні засади виховання особистості” 05.06.2020 №8749

Для формування методологічної та теоретичної компетентності , поглиблення соціально-гуманітарних і психолого-педагогічних знань протягом навчального року педагогічні працівники закладу успішно пройшли онлайн-курси на платформах онлайн-освіти EdEra

№ з/п ПІБ учителя On-line курси, навчання підвищення кваліфікації Назва Термін
1. Вража М.І EdEra. 1. Онлайн-курси для вчителів початкової школи 15.12.2019
2. Купар І. М. 1. Онлайн-курси для вчителів початкової школи 2. Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами 10.05.2020

Підвищення фахового рівня педагогів

Специфіку діяльності закладу визначають такі освітні технології:

· інтерактивна система навчання ;

· проектна система навчання;

· інформаційно – комунікаційна система навчання;

· ігрові технології;

· підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи шкільних методичних об’єднань учителів-предметників, методичних декадників.

Адміністрація і педагогічний колектив значну увагу приділяв підвищенню науково – методичного рівня шляхом участі у професійних конкурсах, конференціях, семінарах, виставках.

УЧАСНИКИ

Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2020»

№ п/п

П.І.Б.

Тема роботи
1 Роман Т. С. – вчитель хімії Закономірності проходження хімічних реакцій Учасник

Робота з обдарованою молоддю

Головним показником якості діяльності педагогічного колективу є досягнення учнів. Протягом навчального року в школі проводилася робота із залучення учнів до науково-дослідницької діяльності та участі у різних етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, турнірів, змагань конкурсів.

Учні школи постійно беруть участь у різноманітних конкурсах, турнірах, олімпіадах, конференціях районного, міського, обласного та Всеукраїнського рівнів. Учні брали участь у Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської творчості імені Т.Г.Шевченка та Петра Яцика

З метою забезпечення належної організації роботи постійно поповнювався банк даних обдарованих учнів, здійснювався психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини за різними видами діяльності; діагностика учнів, яка мала на меті виявляти обдарованих дітей за віковими категоріями, поповнювалися анотовані каталоги літератури з питань роботи з обдарованою молоддю. Маємо такі результати:

Призери районного етапу Всеукраїнських олімпіад

№ з/п Прізвище, ім’я учня Клас Предмет Місце П.І.Б. учителя
1. Кізько Андрій Іванович 11 Трудове навчання І Феєр Іван Петрович
2. Кормош Дмитро Іванович 10 Трудове навчання ІІ Феєр Іван Петрович
3. Вража Максим Іванович 9 Трудове навчання ІІ Феєр Іван Петрович

Всеукраїнського конкурсу «Україна сад»

Прізвище, ім’я учня Клас Місце ПІБ учителя
1 Маркулинець Андріяна 8 ІІ Маркулинець Т.М.

Протягом року учні брали участь вінтерактивних конкурсах:

- Всеукраїнський конкурсз англійської мови «Гринвіч» - 41 учасників;

- Всеукраїнський учнівський конкурс з математики «Кенгуру»- 35 учасників;

- Всеукраїнський учнівський конкурс з фізики «Левеня»- 37 учасників;

- Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» - 35 учасників.

Юні спортсмени брали активну участь у змаганнях, які проводилися на рівнінавчального закладу та району та здобули такі перемоги:

Срібні призери першості району з настільного тенісу:

- Вража Максим – 9 клас

- Попович Іван – 8 клас

Учасники районних змагань з волейболу

Будь-які види діяльності педагогів на рівні навчального закладу супроводжувалися психологічною підтримкою, яку здійснює практичний психолог та соціальний педагог школи Ковач Н.Е.

Так, протягом навчального року відповідно до плану внутрішньошкільної методичної роботи, планів м\о проводяться уже традиційні в школі:

№ з/п Дата Тиждень педагогічної майстерності Про виконання
1 02.09-28.09.2019 Місячник Увага! Діти на дорозі Проведено
2 01.10 -04.10.2019 Тиждень правових знань Проведено
3 07.10.- 17.10.2019 Декада учнівської творчості Проведено
4 25.11.-10.12.2019 Тиждень психології та соціальної педагогіки «Психологія -цецікаво» Проведено
5 10.12. - 13.12.2019 Тиждень гідності і права Проведено
6 18.11.-18.12.2019 Місячник педагогічної майстерності «Творчість. Здобуток. Пошук» Проведено
7 24.02. – 28.02.2020 Тиждень вчителя що атестується «Через самоосвіту та курсову перепід» Проведено з 02.03 – 05.03.2020 року
8 09.03.-13.03.2020 Шевченківська декада Проведено
9 16.03-20.03.2020 Тиждень хімії та основ здоров’я Не проведено у зв’язку з карантином
10 06.04.-24.04.2020 Тиждень молодого вчителя Не проведено у зв’язку з карантином
11 20.04-24.04.2020 Тиждень географії Не проведено у зв’язку з карантином

Система внутрішньошкільної методичної роботи дає можливість кожному вчителеві нашого закладу реально брати участь не тільки в реалізації готових курсових проектів підвищення кваліфікації, а й залучає їх до участі у різноманітних методичних заходах, які сприяють підвищенню фахової майстерності та творчого потенціалу вчителів. У всіх цих починаннях провідна роль відводиться методичному кабінету закладу та методичній раді. Саме методична рада є координатором діяльності різних форм методичної роботи, головне завдання якої – координація діяльності різних структурних підрозділів методичної роботи, робота яких направлена на удосконалення навчально-виховного процесу, підвищення фахового рівня педагогів.

Отже, аналіз і узагальнення наявних наукових позицій, а також власний досвід кожного вчителя і педагогічного колективу в цілому дають можливість розглядати методичну службу, самоосвітню діяльність педагогів як активну, саморегульовану, особистісно та професійно значущу пізнавальну діяльність спрямовану на самовдосконалення, саморозвиток і самореалізацію.

ПЛАН МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

на 2020-2021навчальний рік

Блок І . Організаційне забезпечення
Модуль 1. Організаційні питання
№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Відмітка про виконання
1 На засіданні методичної ради затвердити заходи щодо реалізації загальношкільної проблеми школи: «Створення оптимальних умов для модернізації системи науково-методичної роботи, як шлях до удосконалення професійної майстерності педагога та формування життєвих компетентностей учнів в умовах Нової української школи» Серпень Ожоганич Л .І.
2 На засіданні методичної ради затвердити план методичної роботи Серпень Ожоганич Л .І.
3 Скласти графік проведення засідань шкільних методичних об’єднань, проблемних, творчих груп до 04.09.2020 р. Керівники м\о
4 Скласти графік проведення предметних тижнів, декад, місячників до 04.09.2020 р. Керівники м\о
5 Скласти графік проведення шкільних олімпіад до 02. 10.2020 р. Ожоганич Л .І.
6 Проводити засідання у присутності директора (за окремим планом) Раз на місяць Маркулинець Т. М
7 Проводити засідання у присутності заступників директорів Раз на місяць Заступники директора
8 Спланувати та організувати роботу шкільних методичних об’єднань: - учителів гуманітарного циклу (керівник Погоріляк О.В.); - учителів природничо-математичного циклу (керівник Роман Т.С); - учителів художньо-естетичного циклу (керівник Фурик М. А.); - учителів початкових класів (керівник Ліхтей М.Ф.); - вихователів ГПД (керівник Зеленяк М.І.); - класних керівників (керівник Купар В.М..). Вересень Керівники м\о
9 Проводити засідання методичної ради Згідно з планом роботи Ожоганич Л .І.
10 Здійснювати контроль за виконанням плану методичної роботи та різних форм методичної роботи Постійно Маркулинець Т.М. Ожоганич Л .І.
11 Здійснювати відвідування методичних заходів з метою контролю якості їх проведення Постійно Заступники директора
12 Ознайомити керівників ШМО з переліком основних форм методичної роботи РМК на 2020-2021 навчальний рік до 02.10.2020 р. Ожоганич Л .І.
13 Заслуховувати звіти вчителів, які беруть участь у роботі творчих груп. Грудень Травень Ожоганич Л .І.
14 Індивідуальні співбесіди з вчителями з питань вибору тем самоосвіти до 04.09.2020 р. Заступники директора
15 Провести звірку та оновлення картотеки педагогічних працівників до 04.09.2020 р. Ожоганич Л .І.
16 Скоординувати планові заходи з усіма зацікавленими організаціями до 04.09.2020 р. Маркулинець Т.М. Ожоганич Л .І.
17 Забезпечити проведення занять з самоосвіти з учителями з питань актуальних проблем сучасної освіти та підвищення їх фахового рівня Постійно Заступники директора
18 Організовувати виставки новинок методичної, педагогічної, психологічної літератури Раз на чверть Бібліотекар Погоріляк Г.Ю..
19 Спланувати план відвідування методичних заходів з обміну досвідом роботи до 04.09.2020 р. Ожоганич Л .І.
20 Взяти участь у проведенні серпневої наради педпрацівників, секційної роботи директорів, заступників директора, вчителів Серпень Маркулинець Т.М. Ожоганич Л .І.
21 Підготувати і видати проекти наказів: - Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами; - Про затвердження керівників методичних об’єднань; - Про проведення атестації педагогічних працівників у 2020-2021 навчальному році; - Про підвищення кваліфікації педпрацівників школи на курсах при ЗІППО до 04.09.2020 р. Ожоганич Л .І.
Модуль ІІ. Підвищення методичного рівня. Атестація та курсова перепідготовка вчителів
1 Провести звірку та оновлення плану підвищення кваліфікації на 2020 рік Серпень Ожоганич Л .І.
2

Забезпечити проходження чергової і позачергової атестації педпрацівників:

Онисько Інна Михайлівна Сухан Оксана Михайлівна Ліхтей Оксана Іванівна Зеленяк Мар’яна Іванівна Вража Марина Іванівна
Згідно з перспективним планом роботи педагогічного колективу Маркулинець Т.М.
3 Заслуховувати питання про хід проходження атестації та підвищення кваліфікації вчителів на засіданнях педагогічної ради, методичної ради, атестаційної комісії, нарадах у присутності директора, у присутності заступника директора Згідно з планом роботи Маркулинець Т.М. Ожоганич Л. І.
4 Контролювати стан упровадження педагогічного досвіду вчителями, що атестуються Жовтень-квітень Ожоганич Л. І.
5 Брати участь у Всеукраїнських конференціях та семінарах згідно наказів Упродовж року Ожоганич Л. І.
6 Брати участь у заходах, які проводитимуться за планом роботи РМК Упродовж року Ожоганич Л. І.
7 Брати участь у заходах, які проводитимуться за планом роботи школи Упродовж року Ожоганич Л. І.
Модуль ІІІ. Організаційні заходи
1 Дистанційний семінар : «Використання сучасних технологій дистанційного навчання» Вересень Ожоганич Л.І. Вчителі предметники
2 Участь у вебінарах, Інтернет конференціях. Протягом року Ожоганич Л.І.
3 Методичний міст з елементами психологічного тренінгу «Сучасний учитель на шляху до вдосконалення» Вересень Ожоганич Л.І.
4 “STEM- освіта – втілення майбутнього” Жовтень Ожоганич Л.І.
5 Семінар практикум: «Інформаційна компетентність: як не загубитися у світі перенасиченому інформацією» Січень Ожоганич Л.І. Вчителі поч.. кл.
5 Електронне портфоліо сучасного вчителя Протягом року Вчителі, що атестуються
Блок ІІ. Зміст і організаційні заходи щодо підвищення науково-теоретичного рівня і ділової кваліфікації педагогічних кадрів
Модуль І. Загальні засідання педагогів різних фахів
1 Проводити оперативні, організаційні, методичні, інструктивно-методичні наради, огляд періодичної преси, інформаційних збірників МОН України. Постійно Заст. дир.
2 Провести пихолого – педагогічну діагностику: «Психологічна підготовка учнів до участі в олімпіадах» Жовтень Ожоганич Л.І. Ковач Н.Е.
3 Провести круглий стіл “Методи фасилітації для планування та реалізації STEM- проектів і не тільки". Листопад Ожоганич Л.І.
4 Провести семінар-практикум „ Інтернет-залежність чи саморозвиток: технології в умовах цифрового світу”. Січень Керівники м\о Ковач Н.Е.
5 Провести семінар-практикум ”Флеш-карти у навчальному процесі: коли знання можна побачити» Березень Маркулинець Т.М. м\о гуманітарного циклу
6 Підготовка і проведення тематичних педагогічних рад: ü «Аналіз роботи педагогічного колективу у 2019-2020 н.р. Організація навчально – виховного процесу у 2020-2021 н.р»; ü Он-лайн педрада із використанням хмарової платформи Zoom “Захист інновацій”» ü Формування фахової компетентності класного керівника Серпень Грудень Лютий Адміністрація школи ОжоганичЛ.І. Попович С.І.
Модуль ІІ. Науково – методичне забезпечення впровадження освітніх інновацій
1 Підвищення фахової майстерності педагогів з низьким рівнем сформованості дидактичних вмінь: ü інструктаж зі складання тематичних і поурочних планів; ü залучення до роботи в МО, закріплення наставників; ü організація відкритих уроків фахівців для молодих спеціалістів; ü діагностика роботи і надання конкретної методичної допомоги; ü діагностика методичної майстерності молодих фахівців. Вересень Жовтень Грудень Березень Травень Ожоганич Л.І.
2 Здійснювати підвищення фахового рівня педагогічних працівників, здатних удосконалювати навчально-виховний процес (школа педагогічної майстерності). За окремим планом Ожоганич Л.І.
3 Забезпечити роботу предметних методичних об’єднань, творчих, аналітичних, робочих груп За окремим планом Ожоганич Л.І.
4 1. Проведення методичних заходів з метою розвитку комунікаційної культури та навичок ефективної комунікації педагогів. 2. Проведення уроків, виховних заходів із використанням ІКТ. Упродовж року Упродовж року Ожоганич Л.І Педагогічні працівники
5 Провести інструктивно-методичні наради: ü Робота з педагогічними кадрами щодо вивчення рівня професійної майстерності та розвитку творчості в період атестації; ü про підсумки проведення методичного місячника: Творчість. Здобутки. Пошук про роботу з обдарованими учнями вплив методичної роботи на стан викладання математики вчителя, що атестується «Креативність педагога як запорука творчості дітей» Листопад Грудень Січень Лютий Березень Ожоганич Л.І. Ожоганич Л.І. Ожоганич Л.І. Керівники МО
6 Взяти участь в роботі впровадження елементів нових технологій: ü Створення онлайн презентацій ü Інформаційно-комунікаційні технології Січень Березень Ожоганич Л. І. Керівники м\о
7 Провести декаду педагогічної творчості вчителів: ü шкільний конкурс «Учитель року - 2021» Жовтень Ожоганич Л. І
8 Педагогічні читання на тему: «Нові підходи до навчання та їх ефективність на уроці» Жовтень Ожоганич Л. І Вчителі, що атестуються
9 Поповнити шкільний методичний кабінет: ü науково-методичною літературою; ü зразками планів, уроків, позакласних заходів; ü кращими роботами з самоосвіти вчителів Упродовж року Ожоганич Л.І.
10 Професійно-психологічна діагностика рівня розвитку та саморозвитку педагогів Квітень Керівники ШМО
11 Поповнювати інформаційну базу даних на вчителів, які спроможні запроваджувати інноваційні технології Травень Керівники ШМО
12 Надавати методичну допомогу вчителям в розробці індивідуальної траєкторії професійного і особистісного розвитку За потребою Заступники директора
13 Рекомендувати вчителям сучасні науково-методичні посібники, монографії, рекомендації тощо для самостійного опрацювання. Під час проведення різних форм методичної роботи Заступники директора
14 Надавати методичну допомогу вчителям в оволодінні практичними вміннями і навичками інноваційної діяльності За потребою Заступники директора
15 Висвітлювати позитивний досвід запровадження інноваційних технологій в засобах масової інформації Упродовж року Педагогічні працівники
16 Здійснювати інформаційне забезпечення вчителів з питань запровадження освітніх інновацій Упродовж року Заступники директора Керівники ШМО
17 Створити умови для підвищення фахового рівня педагогічних працівників, які впроваджують інноваційні технології На засіданнях ШМО Заступники директора
18 Виконувати заходи, які розроблені в школі, щодо впровадження в роботу вчителів інноваційних технологій (згідно перспективного плану) За планом роботи Ожоганич Л. І.
19 Реалізація заходів щодо впровадження інноваційних технологій (відповідно до річного плану роботи) Упродовж року Ожоганич Л. І.
20 Заслуховувати звіти вчителів, які впроваджують інноваційні технології навчання на засіданнях методичної ради, педагогічної ради, нараді при директорові Упродовж року Ожоганич Л. І.
Блок ІІІ. Вивчення, поширення, впровадження в практику роботи школи сучасних досягнень педагогічної освіти та передового педагогічного досвіду
1 Пропагандувати та поширювати педагогічний досвід вчителів: Маркулинець Т.М.. вчителя біології Упродовж року Ожоганич Л. І.
2 Школа молодого вчителя (за окремим планом) Упродовж року Ожоганич Л. І. Учителі-наставники
3 Школа педагогічної майстерності (за окремим планом) Упродовж року Ожоганич Л. І.
4 Взаємовідвідування уроків Упродовж року Заступники директорів
Модуль ІІІ. Вивчення якості навчально-виховної роботи
1 Вивчити стан викладання в школі навчальних предметів та виховної роботи: - трудове навчання 5-9 кл. - математика 5-9 кл. Листопад Маркулинець Т.М. Ожоганич Л.І. Попович С. І.
- Основи здоров’я Грудень Ожоганич Л. І.
- Біологія Березень Ожоганич Л. І.
2 Вивчення роботи методичного об'єднання вчителів художньоестетичного циклу Грудень Маркулинець Т.М. Ожоганич Л.І.
3 Провести контрольні зрізи знань учнів 2-10 класів із предметів: - Укр. мова 9-11 кл. - Біологія 9,11 кл. - Історія України 9-11 кл. Алгебра, геометрія 11 кл. Географія 9,11 кл. Грудень Маркулинець Т.М. Ожоганич Л.І.
- Українська мова 5-11 кл. - Хімія 8-11 кл. - Математика 2-4 кл. - Історія України 7-10 кл. - Географія 10 кл. Травень Маркулинець Т.М. Ожоганич Л.І.
4 Рівень підготовки учнів 11 класу до ЗНО – 2020 з української мови Листопад Ожоганич Л. І.
5 Рівень підготовки учнів 11 класу до ЗНО – 2020 з історії України Грудень Ожоганич Л. І.
6 Рівень підготовки учнів 11 класу до ЗНО – 2020 з географії Квітень Ожоганич Л. І.
7 Проведення моніторингових досліджень: Березень Ожоганич Л. І.
ü навчальних досягнень учнів за предметами; Грудень Травень Учителі- предметними
ü участь учителів в інноваційній та експериментальній діяльності; Грудень Травень Ожоганич Л. І.
ü якість роботи у творчих групах; Грудень Травень Ожоганич Л. І.
ü друковані праці; Грудень Травень Ожоганич Л. І.
ü взаємодія іноземної мови з іншими предметами в школі; Грудень Травень Ожоганич Л. І.
ü вихованості учнів; Лютий-березень Попович С. І.
ü участь педагогів у методичній роботі; рівень професійної майстерності педагогів; Травень Ожоганич Л. І.
ü участь класних керівників у виховній та методичній роботі; Травень Попович С. І.
ü рівнем навчальних досягнень, отриманих у школі, наданими освітніми послугами (анкетування учнів, батьків 5-х, 9-х, 11-х класів); Травень Ожоганич Л.І Попович С. І.
ü кількість призових місць у предметних олімпіадах; Травень Ожоганич Л. І.
ü моніторинг із реалізації загальношкільної проблеми; Червень Ожоганич Л. І.
ü результати ДПА ü вступ до вишів Травень Маркулинекць Т.М. Ожоганич Л. І.
ü стиль навчального закладу ü думка громадськості Травень Ожоганич Л. І.
Блок ІV. Нова українська школа – новий зміст освіти
Модуль І Нормативна база НУШ
1 Актуальний інструктаж.
ü Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2020-2021 навчальному році; Серпень ЗДНВР Ожоганич Л.І. Вчителі поч.. кл., вихователі ГПД
ü Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.
Опрацювання документів: ü «Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2020/2021
ü Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 р. №1009 ) ü «Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу »(наказ МОН України від 20.08.2018 р. №924 ) ü «Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 2 класу» (наказ МОН України від 27.08.2019 р. №924 ) ü «Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 3 класу» ü Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів ü Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 3-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН України від 08.04.2015 № 412)
2 Теоретичний семінар Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе. жовтень Купар Г. А. вчителі поч.. кл. Вихователі ГПД
3 Круглий стіл «STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках»: Грудень Вчителі поч.. кл. вихователі ГПД
4 Методична кав’ярня «Ранкова зустріч- запорука успішного дня»: Лютий Ліхтей О. І.,Вража М. І.,
5 Семінар практикум Використання інтерактивних прийомів «Фішбоун» та «Кубик Блума»; квітень Вчителі поч.. кл. вихователі ГПД
Модуль ІІ Психологічна підтримка в НУШ
6 Круглий стіл “Вдалий підхід до дитини з особливими освітніми потребами або, як опікою не нашкодити ” Жовтень Феєр М. С., Купар І. М., Психолог
7 Тренінг «НУШ як ключик до корисних відкриттів через незвичний підхів » Лютий Вчителі поч.. кл. вихователі ГПД Психолог
№ з/п Заходи Дата Відповідальний
1. Ознайомлення з нормативними документами щодо організації та проведення ЗНО у 2021 році. Постійно Маркулинець Т.М., Ожоганич Л.І., Попович С.І.
2. Підготовка наказу про відповідального у Широківській ЗОШ І-ІІІ ст.. за участь учнів у ЗНО – 2021. Жовтень 2020 року Ожоганич Л.І.
3. Розміщення на сайті школи нормативних документів щодо організації та проведення ЗНО – 2021. Постійно Галас А.В.
4. Нарада при директору «Підсумки ЗНО – 2020 р.», «Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання випускників у 2021році». Обговорення Заходів по підготовці ЗНО-2021 Жовтень 2020 року Ожоганич Л.І
5. Контроль за проведенням у школі батьківських зборів (дистанційно) по роз’ясненню особливостей проведення ЗНО у 2021 році, реєстрації учнів на ЗНО. Листопад-грудень 2020 року Ожоганич Л.І, Попович С.І.
6. Контроль за реєстрацією випускників на ЗНО 2021. Лютий - березень 2021 р. Ожоганич Л.І. Попович С.І.
7. Контроль за реєстрацією випускників на пробне ЗНО-2021. Січень 2021 р. Ожоганич Л.І. Попович С.І.
8. Контроль за участю учнів у пробному ЗНО-2021 В межах строків Ожоганич Л.І. Попович С.І.
9. Участь у обласних інструктивно-методичних вебінарах для педагогів з предметів, що виносяться на ЗНО у 2021 році. Згідно графіка Учителі-предметники
10. Засідання методичних осередків вчителів – предметників по роз’ясненню особливостей тестових завдань ЗНО- 2021. Грудень 2020 року Ожоганич Л.І.
11. Контроль за проведенням підготовки учнів до ЗНО на уроках в 5-11 кл. 2020/2021 навчальний рік (щоквартально) Адміністрація школи
12. Пробні ЗНО по тестах минулих років для випускників. Лютий 2021 року Ожоганич Л.І
13. Оформлення куточків «Готуємося до «ЗНО-2021» Упродовж навчального року ЗДНВР
14. Організація додаткових занять, консультацій щодо підготовки учнів 11-х класів до складання ЗНО Вересень 2020-квітень 2021 р.р. Учителі-предметники

/Files/images/0_golokost/1 png.png /Files/images/0_golokost/2 png.png

/Files/images/0_golokost/3.png/Files/images/0_golokost/4.png

/Files/images/0_golokost/5.png/Files/images/0_golokost/6.png

/Files/images/0_golokost/7.png /Files/images/0_golokost/8.png



Ось і добігає кінця наш тиждень творчості! Тиждень коли наші вчителі розкривали таємниці своєї роботи, відкривали ази критичного мислення! Сьогодні вони представлять свої надбання, всю свою творчість свою невтомну працю вони дарують в першу чергу своїм учням але крім цього з їх надбаннями можна ознайомитись на їх особистих сайтах та блогах, які сьогодні вони демонстрували як портфоліо для атестаційної комісії. Дорогі колеги бажаю вам в першу чергу здоров'я оскільки без нього немає, а ні бажання, а ні сили для творчості та звісно ж наснаги і натхнення!

/Files/images/atestatsya/87167584_2500659683533371_1131600097243561984_n.jpg/Files/images/atestatsya/88183194_2500659953533344_1809259947012128768_n.jpg/Files/images/atestatsya/87458048_2500659710200035_1655346723058352128_n.jpg /Files/images/atestatsya/87746911_2500659790200027_5578812804086890496_n.jpg/Files/images/atestatsya/88175453_2500659733533366_3100093457083924480_n.jpg/Files/images/atestatsya/89051660_2500660013533338_8557306812079013888_n.jpg/Files/images/atestatsya/87459412_2500659570200049_4353676677142806528_n.jpg

/Files/images/94199508_4975968_90686939_razd21.gif

Середа – Треніг “ Критичне мислення - запорука успіху ”Для всіх уже давно не секрет що від творчості вчителя залежить знання його учнів. Адже можна бути 100% знавцем теорії свого предмету та не вміти його пояснити і це веде до того, що в учнів зникає інтерес до навчання. Тому сьогодні, ми за допомогою тренінгового заняття опрацьовували вправи, які наші педагоги часто використовують на уроках.Кубик Блума допоміг зясувати, що для наших педагогів означає атестація.Складені ''Сенкани'' розкрили любов до предмета, вправа ''Читаю та запитую'' допомогла опрацювати цікаву теорію, а ''Павутина життя'' показала зв'язок усіх процесів, що відбуваються навколо та допомогла знайти вихід з найкритичніших ситуацій.

/Files/images/atestatsya/89200126_2499863010279705_3703393017638420480_n.jpg /Files/images/atestatsya/88236423_2499863746946298_5043684587952144384_n.jpg /Files/images/atestatsya/84472285_2499863343613005_4467964159161532416_n.jpg/Files/images/atestatsya/87419775_2499862873613052_7986919104877428736_n.jpg/Files/images/atestatsya/88135852_2499863793612960_3410096645956698112_n.jpg/Files/images/atestatsya/88276946_2499863146946358_5300696620650725376_n.jpg/Files/images/atestatsya/89238088_2499863830279623_3670427167956664320_n.jpg/Files/images/atestatsya/89070314_2499863426946330_1054536693052342272_n.jpg

/Files/images/94199508_4975968_90686939_razd21.gif

Той самий кабінет, ті самі вчителі і трохи інші завдання.Найкраща країна дитинства це казколандія вхід до цієї країни не оминає жодна людина та нажаль виходячи з дитинства ми забуваємо повертатись у казку. А жаль…Адже колись давно казку писали зовсім не для дітей, перші казку були написані для дорослих, для того, щоб дорослі не переставали вірити у дива. Сьогодні зовсім не на довго до цієї країни потрапили наші вчителі. Вони отримали уривочок казки з чарівної скриньки, а далі від їх уяви, критичного мислення залежали подальші події. Тетяна Сергіївна зловила Золоту Рибку і загадала від неї наймудріші бажання для школярів. Незвичайно зуміла Надія Василівна викорінити знахабнілу Ріпку! По справжньому зуміла Наталія Федорівна зіграти Білосніжкою у НУШ. Мудрувати з вередливою шкільною Козою Дерезою Тетяна Петрівна. Тетяні Миколаївні поталанило викрутитись із зовсім нестандартної ситуації мудрого Колобка. У чарівному квітковому шкільному саду Тетяна Михайлівна зірвала Семи барвну Квіточку і довго думала що ж такого загадати . Попелюшкою в чужій школі відчула себе Вікторія Вікторівна!Ви вмієте знайти вихід з будь якої ситуації! Хай це буде вашим особистим ключиком до дитячих сердець на уроках!

/Files/images/atestatsya/IMG-054c59699f643a4d450227e768dc53a8-V.jpg/Files/images/atestatsya/IMG-169286668c92f40bb1349c03d4749895-V.jpg /Files/images/atestatsya/IMG-5dd727efbd7a7becb29fb4c9fb1fc452-V.jpg/Files/images/atestatsya/IMG-97f20627c76a8d70c7bd61b2bd24a302-V.jpg /Files/images/atestatsya/IMG-748cd79373f9c7c38fe1275905b147e2-V.jpg

/Files/images/94199508_4975968_90686939_razd21.gif

Учитель для школи-це те ж саме, що Сонце для Всесвіту.Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині!Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух....Такими чудовими словами та чарівним подихом весни в нашій школі стартував тиждень творчості вчителя, що атестується під гаслом "Критичне мислення у роботі вчителя".Творчості наших педагогів не має меж і це свідчить про те, що наші вчителі постійно самовдосконалюються і це відображається результатом на їх професійному зростанні!Вони вміють критично мислити що допомагає їм знайти вихід у будь якій ситуації.На сьогоднішньому занятті вони побудували справжні "Гори Карпати"; із сходинок своєї праці, аналізували казку "Нашептана вітром" як справжні експерти, та зуміли створити власну казку з предметів витягнувших із чарівного мішечка, а саме годинника, ручки, карти,кораблика, книги, ліків та грамоти! Кожен з вас побажав собі на вершечку гори здоров'я, чого і я Вам бажаю, щоб і надалі вдосконалюватись!

/Files/images/atestatsya/IMG-a7b55ee04997ba8838d1c7269c5ea36d-V.jpg/Files/images/atestatsya/IMG-1ee3118f00af60d959e2f53d1f886fe9-V.jpg/Files/images/atestatsya/IMG-42b18d89ec74bcf08b4bec4be5bf5893-V.jpg/Files/images/atestatsya/IMG-84c66710a178eeafb1360097385d6f54-V.jpg/Files/images/atestatsya/IMG-8a54e70e4d948e867daf39a1f2277364-V.jpg/Files/images/atestatsya/IMG-039dce3a1a0e3617778112975a074afd-V.jpg

/Files/images/giphy.gif

Методичні рекомендації

Наказ про проведення ДПА у 2019-2020 н.р. http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/69072/

Кiлькiсть переглядiв: 2439

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.